Snö, Peruk Massa :O

Hej igår eller vad det var snöade det och jag var hos kajsa och förbrede till JULFESTEN på lördag.
Igår kom också min Peruk YaY och hade den idag kliade mycket men jag klarade haden hela dagen. SO:n säger bara haha! Imorgon har jag och kevin musiken men han sa att han skulle fixa det så...
Geografi prov på tisdag och matteläxa o engelska läxa till Måndag + Gitarr borde igentligen sitta och göra någon läxa men sitter och gör onödiga saker istället *BusigT*



3 Låtar jag lyssnar på:
Gubben i lådan -Daniel Adams-Ray
Cooler than me - Mike Posner
Written in the stars - Tinie Tempah
Kebabh Haha Är sjukt rolig ne men jag har dålig humor på kvällen skrattar åt allt
En sak till som hänt idag Nikki (min lillasyster) har genomgått en operation på ca 2 h uppe i Jönköping och nu är hon hemma och hon mår väl bra det kliar jätte mycket för henne i sitt öga STACKARN
Mne hoppas ni mår bra
KRAMIZ

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- Tack, vad roligt att du gillar min blogg ;) Vad har du gjort idag då?

2010-11-13 @ 09:23:34
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0